sobota, 31 sierpnia 2013

12.Upadnij.. już na zawsze.

Upadła i zaczęła płakać. Tylko ona i jej marny żywot. Poszła spać.. już nigdy nie chciała wstać. Upadła.. już na zawsze.. poczuła mocne mrowienie i.. odzyskała to co już uciekło.
~~
Witajcie, sorki za ten wstęp i notkę ale.. chodziło o to że byłam załamana przez to, jak zniszczyły się moje ulubione LPS.. i teraz zobaczcie, zamówiłam sobie Szynszylę! (tak, musiałam ją kupić, nie było ratunku)


I jak zwykle dane muszą być, ale zostały takie same. :)
Imię: Szynszyla
Nazwisko: -
Wiek: 19?

A teraz coś na deser. Myślicie, że nasze dawne G2 zaginęły już na zawsze? Nie! Nie zaginęły. Popatrzcie co znalazłam: 
Patrzcie na opakowanie i logo.. a patrzcie na zwierzaka! Wygląda zupełnie jak G2! Może jest jakaś nadzieja.. zdjęcie nie moje.

(źródło: allegro) (przepraszam sprzedawcę za zdjęcie, jak nie to mogę zamazać nazwę żeby nie było :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz