poniedziałek, 2 września 2013

13.Wracajcie do szkoły matoły!

Hah.. super rozpoczęcie, wiecie? Wstałam o 06:51, gotowa na 07:35.. Tak, wspaniałe rozpoczęcie. A więc jak u was było? U mnie od razu Nata ADHD złapała, Karolina w cieniu stała a ja spałam na środku korytarza. Okazało się że mamy tą samą szatnię tylko że pod innym numerkiem, yay! Na nowy i dobry rok szkolny kupiłam sobie LPS'ową zeberkę, zazdrośćcie! :D
Imię: Luizen Cleo Antara da Lante
Nazwisko: Antemaruna
Wiek: 17
Historia: Luizen pochodzi z szlacheckiej rodziny. Jest księżniczką LPS'en. W swoim życiu przeszła wiele trudów. Nauka bycia księżniczką, gracja, styl i elegancja.. to wszystko ją przerosło. Zastanawiała się nad rzuceniem się pod auto. Miała tylko 5 lat kiedy Dołączyła do wyższych stanowisk. Kiedy miała 5 lat nawet nie wiedziała, że nie może jeść rękami. Była po prostu królewskim dzieckiem.

Z okazji nowego roku szkolnego 2013/2014 jutro sprawię wam prezent, ale teraz życzę wam 5 i 6, wspaniałych kumpli i dobrych nauczycieli. Nie ważne czy masz 10 lat (bratnia dusza :D) czy też 20. Życzę ci wszystkiego dobrego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz