środa, 28 sierpnia 2013

09.Blind Bag Finder czyli jak nachalnie otwierać saszetki, grudzień wyczekiwany, masa zaległych spraw i coś z allegro.

Cześć. Znacie te trzy pierwsze słowa w tytule notki?
Tak. Jest to pewne oszukaństwo. Jednak ci, którzy dopiero zaczęli kolekcjonować zwierzaczki, nie wiedzą o co chodzi. Przynajmniej część z nich. Więc zacznijmy, na początek po prostu powiem co to BBF. (nie, to nie BFF :D)
Ale powróćmy na drugą stronę uroczej powalającej słodkością, serii 9 saszetki. No dobra, jeśli jesteśmy już na tyłach, wystaje ta.. ym folia co się ją otwiera. Odsuwamy ją w przeciwną stronę i mamy LITERKI. Tak. LITERKI. Alfabetu. O co z nimi chodzi? Literki te odpowiadają poszczególnym numerom LPS. Np: literka A to numer #1234. Powstały stronki o BBF w saszetkach z naszymi figurkami. Ja uważam że to ciekawe, jednak nie będę oszukiwać. Każdy uczy się na swoim doświadczeniu.
~~
Podobno w grudniu.. niestety tak, dla fanów G3 zła wiadomość. Czytałam na blogu BM że w grudniu.. powrócą.. nasze kochane nasze nasze nasze (zacięłam się) kochane G2! W co wątpię. ;cc
~~
~~
Może po prostu.. powiem że mam zaległe sprawy?
~~
Ok, kupiłam sobie nowego LPS'a na allegro. Nie wiem jak wy chcecie na niego mówić, niektórzy mówią że to lis. Ale ja wiem, że jest to corgi, nawet na nicole jest że to corgi :D
:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz